Flecha hacia arriba
Avantatges professionals
Descobreix els avantatges professionals que el Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona t’ofereix en exclusiva per ser col·legiat.
Compte estalvi
Fes compres des del club i rep una part de l'import de tornada en el teu compte bancari.
Assegurances
Aprofita't de les millors ofertes i promocions d'assegurances de cotxe, moto, llar, salut, vida, accidentis decessos...
Descompte directe
Beneficis i ofertes en targetes de carburant, tecnologia, viatges, alimentació, oci i molt més que es renoven constantment amb descomptes que s'apliquen al moment. Corre què volen!
Sobre nosotros
Members Club, l'entorn de beneficis exclusius. Aquí trobaràs des de productes de tecnologia a ofertes de viatges, passant per productes de moda, alimentació i molt més. A més, les ofertes es van actualitzant periòdicament, de manera que sempre hi haurà alguna cosa que pugui interessar.
Col·labora