Flecha hacia arriba
A16BIT
A16BIT és una empresa que dissenya, comercialitza i munta tota mena de solucions adaptades en els àmbits de: Auditoria y solucions WiFi, Projectes y Solucions IT, Cloud Computing & Smart Tools, i Serveis Gestionats. Ofereix descomptes en formació i lloguers.
10% de dte.

Asartec | Consultoría informàtica
Serveis d’assessorament i consultoria en el camp de l’enginyeria informàtica, implantació d'aplicacions diverses, processos industrials, assessoria legal, serveis de programació a mida avançada en qualsevol plataforma.
Fins a 20% de dte.

Banc Sabadell
Serveis financers a mida de cada professional. A més, ofereix els avantatges de l’oferta financera de Professional BD. Més informació a les oficines del Banc Sabadell o al 900 500 170.
Condicions exclusives

Bimetica | Plataforma internacional d'objectes BIM de qualitat
Consultoria BIM per a empreses fabricadores de productes i materials de la construcció.
Caixa d'Enginyers | Societat cooperativa de crèdit
Societat cooperativa d'estalvi i crèdit que compta amb més de 140.000 socis i desenvolupa un model de banca personal, comercial, institucional i d'empresa en el territori espanyol.
Cecot
Cecot és una empresa que té per finalitat promoure i defensar èticament els interessos de les empreses associades, oferint serveis innovadors i de qualitat en resposta a les seves necessitat presents i futures, d’acord amb el desenvolupament social natural i econòmic del seu entorn. HelpEmpresa, servei derivat de Cecot, ajuda a les empreses en situació de crisi.
Serveis exclusius

Clúster d'Energia Eficient de Catalunya (CEEC)
El CEEC té com a funció principal impulsar l’àmbit de l’energia eficient a través de la col·laboració entre les empreses i les entitats associades. El Clúster ofereix als col·legiats col·laboració i suport.
Serveis exclusius

Circutor | Tecnologia per a l'eficiència energètica elèctrica
Empresa especialitzada en el disseny i fabricació d'equips de mesura i control de l'energia elèctrica i de la qualitat del subministrament, protecció elèctrica industrial, compensació de reactiva i filtrat d'harmònics, recàrrega Intel·ligent de vehicles elèctrics i energies renovables.
Ebara | Investigació, disseny i fabricació d'equips contra incendis
Líder mundial en la fabricació de maquinària i sistemes per a la manipulació de fluids.
Elebalifts
ELEBALIFTS és un projecte empresarial nascut al 2022, que dissenya, comercialitza i munta tota mena d’aparells elevadors.
Especialitzat en tot tipus d´ascensors, escales, passadissos mòbils, portes de vidre, rehabilitacions i reformes d´ascensors. Ofereix descomptes, manteniment gratuït i atenció directe.
Condicions exclusives

Sobre nosotros
Members Club, l'entorn de beneficis exclusius. Aquí trobaràs des de productes de tecnologia a ofertes de viatges, passant per productes de moda, alimentació i molt més. A més, les ofertes es van actualitzant periòdicament, de manera que sempre hi haurà alguna cosa que pugui interessar.
Col·labora